maandag 3 november 2014

NEW IN.

Long sleeved top - black - 39.95 EUR


Oversized jacket with pockets - dark grey - 39,95 EUR

Zoals jullie misschien al (of nog niet) doorhadden is Zara mijn favoriete winkel. De prijs-kwaliteit verhouding is perfect, ze spelen altijd onmiddellijk in op de laatste nieuwe trends en dit zonder zomaar alles van high fashion brands te kopiĆ«ren. De kwaliteit van hun kledingstukken is altijd top en twee maal per week komen er nieuwe stukken in de winkel (en op de online shop). Wat moet je als fashionista nog meer hebben? 

Ik was al lange tijd op zoek naar het perfecte zwarte bloesje, iets wat niet mag ontbreken in je kast. Je kan het met alles combineren en oogt altijd chique. Nu zag ik eindelijk dit prachtexemplaar in de online shop verschijnen en kon ik niet anders dan kopen. Al moet ik eerlijk toegeven dat de top op zich veel mooier is dan wat de foto's van Zara zelf laten zien. Hetzelfde geld voor de cardigan. Hij is lekker warm, knus, mooi donkergrijs met aangesneden mouwen. Hij komt perfect van lengte en is ideaal met dit regenachtige en koude weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten